Framtiden..

Nu har jag suttit och kollat igenom alla mina bilder. Fick tillbaka mitt USB minne av Fredrik här för några dagar sen med massa bilder från hans dator. Haha herregud säger jag bara. Vad man har förändrats på bara några år. Sjukt!
Men de är väll tur att de går åt rätt håll, att man blir äldre och inte yngre. Jag ser faktiskt fram emot att bli äldre. Nu tycker ni säkert att jag är dum i huvudet. Visst jag har lite åldersnoja, men de är mest för att jag tycker tiden går så snabbt och jag tyckte nyss att jag 15år! Men fyller 21 om bara 4 månader! De är det som skrämmer mig lite att allt går så snabbt och man ska hinna med att göra så mycket..
Jag ser fram emot att bli äldre, de är då man får vara med om sånt som verkligen kommer sätta spår i en.. Tänk att få gå på mina tjejkompisars bröllop. tänk den dagen då en av oss kommer och säger att- Jag är gravid! eller vi ska köpa hus.. osv..
Jag har redan varit med om när Linda ringde mig för snart 2år sen. Och säger: Mickis DU MÅSTE KOMMA HIT NUU!!! 
Jag kom och sa att hon var gravid. Jag höll på att smälla av och de första man sa: Linda du måste göra abort! Men nej hon behöll barnet och de gjorde hon rätt i! Hon och Ville har nu kanske den underbaraste dottern som går på denna jord. De har varit så roligt att se henne från att vara en dag gammal till att snart fylla 2år, man ser hur hon upptäcker livet på olika sätt.



Vi satt här på nyår och prata om vad vi gör om 10år, de är lite läskigt att man inte vet vad man gör om 10år! Man kanske inte ens lever, man vet ju aldrig. Sarah och Marta har värsta förväntningarna på mig kan jag ju säga.. Ojoj, de ska bli kul och de om det stämmer de dom sa..
Dom sa att jag kommer troligen får ett ryck om några år och ha flytt från stan kanske att jag bor utomlands. Dom tror att jag har ett bra jobb där jag tjänar bra med pengar. Dom tror att jag ev kommer jobba inom räddningstjänsen, massör eller något liknande eller narkotikapolis.. Dom tror att jag kommer återvända till stan och skaffa barn med någon kille jag har träffat..


Kanske att jag bor i ett sånt här hus i Stockholms skärgård!

Haha de ska bli kul och se om detta kommer hända.. Som de känns nu så skulle jag kunna fly från stan på engång!!

Vad gör du om 10år?! Kom igen nu, jag vet att de är några som läser min blogg så jag vill ha en kommentar om vad just du gör om 10år!?

De är konstigt att man aldrig får vara precis som man är.. Jag har alltid fått höra enda sen jag var liten att jag är blyg och inte vågar säga nåt.. Men är de så jävla konstigt att folk är annorlunda eller måste alla vara sociala Varför är man helt plötsligt konstig om man är blyg och inte lika social som alla andra?. Ni som känner mig vet att jag inte är blyg egenligen när man väll känner mig. Men grejen är bara den att jag är en person som vill kolla in "läget" lite först innan jag öppnar mig för mycket. Jag säger inte så mycket i början men sen kan man inte få tyst på mig.. haha :P nejdå så farligt är de inte, men jag är bara trött på att få höra att jag är blyg, men är de verkligen så konstigt att en människa är blyg och lite tystlåten?

Kommentarer
Postat av: Carl

Ja du flicka lilla, för 4 månader sen hade jag min framtid helt utstakad med familj, barn och kanske hus... Men den framtiden försvann. Kuk.

2009-01-22 @ 09:07:08
URL: http://culiosa.wordpress.com/
Postat av: Anonym

jaaa sthlm 40 + o fin micro ;)(menar huset)

2009-01-24 @ 11:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0