Dagen idag!

Kom nyss hem från jobbet, sjukt segt har de varit idag. Tiden har gått sååå sakta. Men de är tur att man har några bra arbetskamrater i allafall som gör dagarna sjukt roliga, hade inte dom funnits där så hade jag sagt upp mig för länge sen. För de flesta som jobbar där är lite knäppa eller vad man ska säga, ni som jobbar där vet vad jag menar.. haha
Idag gick brandlarmet på jobbet vid 9, de sjuka är att ingen tar de på allvar när brandlarmet går. Alla bara fortsätter med det de håller på med.. Till slut när Miad hade ringt vakten och frågat om vi skulle ut, så fatta alla att de var på "allvar" eller i allafall vissa. Man är ju tvungen att ta de på både svenska,bosniska,ryska osv för att folk ska förstå någonting..  Haha ut kom vi i allfall och fullt pådrag var de, Hela jävla DHL stod på parkeringen, sen efter typ en kvart kom brandbilen och kollade läget.. Men de var ingen fara så vi fick gå in igen efter typ en halv timme. Medans vi stod där ute så tittade jag och Anna-Lena runt omkring  oss och sen börja vi as garva och undra vart fan vi jobbar någonstan, vi var kanske dom enda som var blonda där på parkeringen av kanske 100personer. Behöver jag säga mer?! Ett gott skratt fick vi oss i allafall :D haha

Nu håller jag på och tvättar, ska försöka städa lite också innan jag ska ställa mig och göra mat.. Allvarligt talat hur tråkigt är det inte att stå och laga mat åt sig själv? Jag blir tokig, för de första så gör jag alltid mat för ett helt fotbollslag för de andra så har man ingen matlust när man är själ och för de tredje så vet man aldrig vad man ska göra för mat! Inte för att jag hatar att laga mat, de är typ de roligaste jag vet. Jag Älskar att laga mat, de vet mina vänner. :) Alltid jag som får vara kock när vi har middagar.. haha inte mig emot tycker ju bara de är kul!
Jag har i allafall varit duktig den här veckan, jag har haft med mig matlåda VARJE dag till jobbet, de är inte likt mig kan jag lova, jag brukar beställa mat på jobbet annars.  Men den här veckan har jag varit riktigt duktig kan jag lova!

På lördag ska jag gå och köpa mina efterlängtade löparskor så jag kan börja springa igen och komma iform till sommarn! Ska visa er mina springoutfit  när jag köpt mina skor.. :) Ska bli intressant att se hur långt jag orkar springa inna jag svimmar eller spyr haha. Men jag har bestämt mig att jag ska få tillbaka min kondition som jag hade för ett ex antal år sen, då jag träna 6 dagar i veckan! Snacka om att man var vältränad då, vad har hänt?haha  Det är den stora frågan jag ställer mig sjäkv varje dag..! Jag har tyvärr inget bra svar!

Mitt mål är att orka springa från jobbet i sommar.. Alltså dryga milen!  Tror ni jag klarar de?!

Min sista match i KIF innan jag sluta med fotbollen, vi gick in och ägde sista året i Örebro Cupen och vann med 1-0 över Vivalla/Lundby i finalen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0