Ex.

Det här med att man inte kan vara kompis med sitt ex? Vart har ni fått det ifrån? Jag vet inte hur många gånger jag har fått frågan, Är ni verkligen bara kompisar? 
Svar: Ja, jag och Fredrik är bara kompisar, hur svårt kan det vara att förstå! Visst vi har delat 5år av vårat liv tillsammans. Men i dags läget finns det inga känslor mellan oss. Vi är enbart kompisar och jag kommer aldrig släppa honom hur mitt liv, då han har funnits där för mig när vissa andra bara har vänt ryggen mot mig. Så jag är evigt tacksam över att jag har träffat honom och att jag har kvar honom i mitt lv, fast som min vän!

Varför har folk så svårt att acceptera att man är kompis med sitt ex?
Visst jag skulle väll kanske ha lite svårt om jag träffa en kille som hade kontakt med sitt ex i början av vårat förhållande.Då kanske man skulle bli lite tillbaka dragen.. Men samtidigt så skulle jag acceptera det, för det dom hade kan ingen ta ifrån dom och förhoppningsvis så har dom lämnat allt gammalt bakom sig och gått vidare men vill fortfarande vara vänner och vara en del av varandras liv.. Så svårt kan det väll inte vara att acceptera det?

Det vi hade har övergått till en fin vänskap istället, vilket jag är evig tacksam för. Jag önskar Fredrik allt gott i denna värld. Jag hoppas verkligen att han hittar en ur gullig tjej som är bra för honom. För han är den snällaste människan som vandrar på denna jord! Jag vill att han ska må bra och få en underbar framtid!

Är det verkligen så konstigt att man önskar en annan människa lycka här i livet?


Så snälla ni , man kan faktiskt BARA vara kompis med sitt ex!

You are my superstar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0