Trött

Den här veckan har inte varit rolig. känns som om jag inte har haft något liv alls. Det enda jag har gjort är att jobba,sova, laga mat och springa de är det enda jag har gjort denna vecka. Pga. dessa skit tider man jobbar!
Sanna,Nina och Sarah blir det någon badminton på lördag förmiddag eller?
Skulle va grymt kul! Annars funderar jag på att kanske gå och bowla på lördag om det är någon som vill följa med..?

Jag är helt slut idag, vet inte vad de är med mig, har träningsvärk i hela kroppen fortfarande, när ska detta gå över? haha
fast jag tycker de är lite skönt att ha träningsvärk, för då vet man att man har gjort någonting bra för kroppen, istället för att komma hem och inte ha träningsvärk alls, de är ju inge kul..
okey jag tar det som en utmaning jag ska springa 5km på 25min, om 2 månader ska jag klara det,de har jag bestämt mig för! JAG SKA KLARA DET!!

Jag är tyvärr lite tom på fantasi såhär på morgonen, så ska ta och slänga i mig lite frukost och hoppas att hjärnan hoppar igång igen..

See you!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0