Myskväll

Har nyss varit ute ovh gått en väng runt Slussen med Sarah, kul att se henne igen hon är ju borta med vinden i veckorn.. Vi har lite planer inför sommarn. Eller först ut är ju Midsommar då blir de att åka till Västkusten och härja runt lite..
Annars kommer sommarn 2009 bli sjukt bra, de ska vi se till! LÄNGTAR!
Har varit och hyrt mig en film också Step up2 the Streets, den kan va bra..
Igen hade väll trott att jag skulle vara hemma i min ensamhet hela helgen, men vet ni vad?!  De är fan skönt att vara  alldeles för sig själv och ta de lungt och göra vad man vill! Haha
Just nu sitter jag i soffan och dricker te och tittar på tv, ska snart sätta på filmen och mysa lite mer..
Har massa tända ljus i hela lägenheten! Riktigt mysigt är de och det regnar ute, de kan inte bli mer mys!









Ingen vet vad som händer i framtiden...?

Kommentarer
Postat av: S

Vart har du köpt den där snygga tv möbeln? :)

2009-01-25 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0