Lördag kväll..

Kvällen blev väll kanske inte som jag hafe tänkt, Jag trodde som vanligt att jag bara skulle ligga i min lilla soffa och ta det lugnt. Men Sarah hörde av sig vid 7 och ville göra någonting, fast hon är sjuk! Så vi bestämde oss för att bara gå till Pitchers en sväng och träffa lite folk.. Alltid trevligt!
Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska komma, men hon är ju ganska så seg.. haha
Så jag sitter här och lyssnar på Darin på högsta volym, haha (ja,jag vet fjortis varning!) Fast hans "nya" skiva är grymt bra!

Var och köpte mig en ny mobil idag, igen! En nokia så klart. Skit fin verkligen. Jag är verkligen skit nöjd. Bara jag kan hålla ordning på den här och inte tappa den!




Nu kör vi igen, Sarah är tillbaka det tycker vi om!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0