Lördag..

Skulle bara ha tagit det lugnt igår, men som vanligt så vart det utgång. Vilket inte var meningen! Men som sagt det är ju alltid spontana utgångar som är roliga, och roligt hade vi kan jag säga!! Haha
Vi satt här och dela på EN flaska vin Jag,Sanna,Linda och Sanna.E. Sen hade tydligen Robban en liten förfest där det var lite folk, så vi gick dit och kolla läget. Kanske inte dom roligaste människorna men det blir vad man gör de till som sagt.. Satt där fram till 11 kanske sen drog alla som var där nästan till Björnis, där fortsatte vi härjandet på dansgolvet till dom stängde. Till slut när alla som var hos Rabban kom upp och dansa så kändes det som att man gick på högstadiet igen. Vi bildade världens ring på dansgolvet som täckte typ hela dansogolvet, folk stod runt omkring och kolla in i ringen och undra vad som hände där inne.. Haha Sjukt roligt var de i alla fall!
Sen vart det hem gång och jag slockna som en gris som vanligt.

Nu ska jag åka till Marieberg och kolla på en ny mobiltelefon, jag vart ju förälskad i Sannas nya Nokia så jag kanske köper en likadan. (förlåt!)

Ikväll får vi se vad som häder, skulle behöva storstäda här hemma och tvätta! Får se om jag orkar ta tag i det!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0