Damp

Hur har ni de där ute i stugerna en sånn här fin söndagskväll?
Själv är jag full men energi kan inte sitta still, sitter och lyssnar på sjukt bra musik på högsta volym och skrattar åt alla fulla kort Linda har skickat till mig. Haha herregud man ser ut som en flodhäst på alla, men de bjuder jag på..
Vi har suttit och diskuterat vad man skulle göra om man var kille för en dag. Kan ju bara säga att det är mycket man vill hinna med och testa på, den saken är ju klar. Haha Vågar inte ens ta upp de här i bloggen, då kanske man bli anmäld eller nåt haha.
Ni skulle bara veta vad vi skulle göra om vi var kille för en dag.. Vad skulle ni göra om ni var kille/tjej för en dag?

Den här veckan jobbar man tydligen kväll, tråkigt! Men imorrn får vi reda på vilka skift vi ska gå, vi ska börja med 3 skift, 13personer som konstant går dag (där har jag såklart skrivit upp mig, hoppas bara att jag får göra de.) Sen ett skift som går 12-20.45 och sen dom som jobbar extra ska jobba 12-18.00.. De blir nog bra.
Så imorrn blir de upp med tuppen och springa halv 10 , haha fan va seriös jag har blivit! har legat här på golvet och gjort armhävningar och situps så nu kan jag inte skratta, sen har jag tagit fram mina hantlar också ur garderoben, fan kommer bli vältränad som ett djur snart haha :D
Säger bara sommarn 2009 kommer bli den bästa sommarn på länge, I can feel it!


Montenegro



Dagar har gått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0