Fredag..

Kom nyss från mamma, har suttit där och pratat lite om allt, tittat på när hon har städat.,. :) Haha och kollat in hennes nya mattor och spegel, hon har de så fint där hemma. Man saknar lite när man bodde hemma faktiskt. Alltid någon som var hemma, var de inte mamma så var de Pontus som var hemma. De var lite mysigt nu när man tänker tillbaka, men just då var de ju bara jobbigt och man ville ju bara va själv.
Har tryckt i mig pizza och godis hela kvällen så nu spricker jag snart ,  men på måndag så börjar ju mitt "nya" liv. Ska ju börja springa nu 3 gånger i veckan. Jag återkommer med hur långt jag orka springa första gången utan att stanna.. haha
Jag är faktiskt nykter idag har inte dryckit en droppe! Ska bara hålla mig imorrn med, ska ju spara mig för nästa helg, för då kanske de blir  Strömpis med mina Anna-Lena och Marie, De kan bli kul! De ser vi fram emot!

Jag hitta massa gamla skivor hemma hos mamma idag från högstadiet, massa brännda skivor med massa techno och sånt man lyssn på då. Fick värsta minnena från Vasagården! Fan va kul man hade på högstadiet, de saknar jag faktiskt lite.
Men nu har vi i allafall ett par RIKTIGA partyskivor! Haha de blir grejer nästa gång de är förfest här!



Hur ska man tolka allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0