Bra dag!

Är super glad idag, fråga mig inte varför.. Är över taggad för allt, de ska tom bli kul att jobba idag! Ska få ett par nya skyddsskor av Marie idag som hon inte vill ha. Får väll ge henne en slant för dom, för skyddsskor är ju inte direkt gratis, tyvärr!
Jaha då var det snart helg igen, funderar allvarligt på att bara ta det lugnt den här helgen med, skulle behöva fixa lite grejer här hemma, åka till Ikea, elgiganten och NetonNet och inhandla lite nya saker, känner jag.
PÅ fredag blir de i alla fall Hedersmässan med syster min, kanske att vi ska gå på bio också. Frågan är om man vill gå på bio med henne, hon lär väll springa på toa 780000 gånger, då hon är höggravid!  Haha!

Sen fick jag en inbjudan till Satin nästa tisdag om att Ibbe fyller 25år! Kanske att man måste gå dit och säga Grattis! Han blir ju en stor grabb nu! :D

Vad ska ni själva hitta på i helgen? Något roligt?

Nä, nu ska jag ge mig ut i spåret igen och springa, haha får se om jag orkar runt idag känner mig lite konstig i kroppen.! Men de ska nog gå.!!


Sweet dreams..

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej! Kika gärna in på min konstnärsblogg där jag postar mina porträtt då och då. Håller just nu på med Twiggy. Berätta gärna vilket linne jag ska trycka upp härnäst också :-) Och lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag dit dig med :-)

2009-01-28 @ 10:04:34
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0