Bomb!

Nu ska jag släppa årets bomb..!
Folk undrar vad som händer i helgen, de är ju trots allt lönehelg jag vet!. MEN lilla jag ska faktiskt bara ligga hemma den här helgen och bara ta hand om mig själv.  Visst är de konstigt?! Men jag känner att jag behöver de. Så imorrn efter jobbet ska jag gå och hyra några filmer sen ska jag gå och köpa räkor hade jag tänkt, är sjukt sugen på räkor.. :) hihi
Sen kanske de ramlar ner en chips påse eller nåt gott i korgen också. Men som sagt jag ska bara ha en myshelg alldeles för mig själv. Och skönt ska de bli, kan jag lova! Tänk att få vakna upp på lördag och inte va bakis eller ha ångest för nåt man kanske sagt eller gjort.. :p 
Men som sagt ni får ha så jätte kul utan mig i helgen och festa åt mig med.. :) Hoppas jag inte missar något alldeles för roligt bara.! haha

SIMMA LUGNT!

Jag bjuder på en ful bild och en brun bild. Längtar till sommarn!


Mitt rätta jag! Haha


Kommer nog aldrig bli så brun igen som jag var när jag kom hem från Turkiet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

busvisslar ;)

2009-01-24 @ 11:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0