AjAjAj!

Jaha då kom man nyss hem från jobbet, skit drygt att jobba kväll eller 12-20.45 för att vara exakt! Sämsta tiderna, men from. måndag så jobbar jag dag, varje dag resten av året!!! haha skit lycklig är jag, slippa jobba kväll de finns inge bättre!
Så nu Martin kan vi gå ut och gå varje kväll om du vill, din tjurplutt!! haha
Idag har jag plockat sjukt många rader på jobbet 1080rader, de är mitt personliga rekord! Haha :D Jag  Brukar ligga runt 600-700rader på en dag..

Jag vet, jag snackar bara massa goja nu. Men jag vet inte vad jag ska skriva är helt sjukt trött så ska nog ta och sova lite för imorrn ska jag ju upp igen kl:9 för att jag ska ut och springa igen! Jag har verkligen ont i HELA kroppen från nacke till fötter, helt sjukt vilken träningsvärk jag har! Kan knappt röra mig.. haha men de är det värt!
Nu kör vi hårt inför sommarn 2009!
 



En bild från Nyår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha låter ju klockrent :D mohahhahah

2009-01-27 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0