2009

Igår var det en sjukt kul kväll. Vi började att förfesta lite här jag,Marta,Emma,Sarah,Hampus och Nord. Spela lite twister och hade riktigt kul faktiskt. Sen bar de av till en fest på Järntorget där de va massa folk, träffa några grabbar som jag spelat fotobll med för typ 100år sen, Sjukt kul att se dom! Vi hade första parkett också på 12slaget han som bodde där hade ju balkong ut på Järntoget så vi såg all raketer och alla människor! Sjukt vad folk de va på stan!!
Sen bar det av till Klaras en snabbis, sen var klockan mycket och det var dags att gå hem. Skönt de, hade ont i fötterna som vanligt och med mat i min mage la jag mig  i sängen och tvärr somna. Haha fick mig ett VIP kort igår av olof på Klaras haha pinsamt värre. Man kanske inte ska gå till Klaras mer, tror dom börjar känna igen mig och Sarah nu efter alla dessa helger! haha men nu kommer vi in Gratis i allafall och behöver inte stå i kö så kanske att man går dittt engång till kanske.. :D

Men kvällen igår var sjukt bra och rolig! Denna kväll kommer jag minnas länge!
Nu är det nytt år med nya utmaningar som väntar runt hörnet!
Nu kör vi ett år till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0