Otursdagen !

Varför är det inte fredag den 13 idag för? Idag har det varit rena otursdagen för mig! Allt jag har gjort idag har gått rent ut sagt  åt H*LV*TE. Det börja med att jag satt fel adresslapp på fel kartong på jobbet idag, jag kom på det i sista sekund. Sen Har jag lagt i fel faktura i fel kartong så jag och Markus sprang ner i buren för att leta rätt på den lilla fakturan som jag inte hade någon aning om vart jag hade lagt. Vi rev upp varnenda paloch kartong som stog där nere. haha Men vi hitta den inte i alla fall :( Så någon liten frisör i Finland kommer få fel faktura, FÖRLÅT! Sen fick jag en jätte order på 20 sidor som tog mig 3 timmar att göra, sen när jag skulle köra av den, Så gick det så klart inte! Så dom var tvugna att maila till IT-gruppen och dom kommer att köra av ordern. Så mina rader försvinner i toma intet. 3 timmars jobb i onödan.. Haha asså allvarligt ska man skratta eller gråta, det är den stora frågan idag?! Väl hemma vart jag irriterad på allt, det såg för jävligt ut och jag börja dammsuga och kom så klart emot mitt glas med vatten som stod på vardagsrumsbordet och ut kom allt vatten! Jippi!
Då trodde jag allvarligt att jag skulle börja gråta! Men jag bestämde mig att jag inte skulle göra någonting mer efter jag dammsugit för då skulle något mer hända. Så  jag har suttit i soffan och tittat in i väggen ungefär hela dagen och funderat på varför man har sådan otur ibland.?!
Haha men det är väll sånt man får räkna med ibland, det finns inget att göra åt saken. Alla har vi våra otursdagar! Jag hade min idag kan man säga!

Men imorrn satsar vi på en bättre dag och en springtur ute i snön! Nu måste vi börja köra på riktigt!

På onsdag kommer min syster hit vi ska laga lite mat tillsammans och så.. Ska bli mysigt och träffa henne, det är ju inte varje dag man får göra det. Man måste ju passa på nu innan lilla Pricken (som dom kallar magen) kommer ut, sen kommer det nog inte vara så tyst och skönt när vi träffas!


Där inne ligger lilla pricken.. kille elr tjej det är den stora frågan?
(fast jag vet att det blir en fotbollsspelare hihi) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"lille pricken" engelsk översättning "little prick"



hahahha sjukt skoj:P

2009-02-16 @ 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0