Söndag.

Nu har jag betämt mig, nu jävlar ska jag klara det här jag har gett mig in på. Jag ska nå mitt mål 1juli då ska två mål i mitt liv vara avklarade! Så nu måste jag köra hårt jag måste helt enkelt ägna tid åt mig själv och fokusera stenhårt för att allt ska fungera och flyta på.. Jag måste jag vill klara det och jag måste ge järnet. Det är för mitt eget bästa!

Har percis tittat klart på en film (Tha Cutting Edge) som jag gick och hyrde, Skit gullig film och jag börjar fundera ännu mer nu. Jag undrar hur det kommer bli, det ska bli intressant att se i framtiden hur det kommer sluta. Jag är öppen och vill mycket men är samtidigt väldigt tillbaka dragen för att jag inte vågar ta några risker.. Men jag kanske måste våga ta en risk nu för att nå enda fram och få det jag vill ha!

Nu tänkte jag sätta mig med körkortsboken och plugga lite teori, ja jag vet att jag är sen med körkortet.. Men nu ska jag ta tag i det och förhoppningsvis så har jag det kanske till sommarn om jag kämpar på..

Kvällen igår var toppen bra! Var hemma hos Sara en sväng sen begav vi oss av till Björnis jag och Johanna och några till. Vi dansa och drack drinkar/öl så det stod härlig till. Haha men kul hade vi!
Nästa helg blir det lugnt, funderar på att åka upp till syrran i Nora och låsa in mig.. Haha

If only you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0