Barn..

Ikväll har jag suttit och tittat på en tv program som hetter Famlijen Annorlunda. visst var dom annorlunda dom hade 8-10 barn dom här familjerna?! Helt sjukt!
Jag kan bli lite ledsen när jag ser sånt att folk har så många barn. Visst vi människor är olika. Men tänk vad föräldrarna går miste om saker och ting. Dom kan ju aldrig ha en mysig kväll i soffan med barnen och bara ta det lugnt,eller bara sitta och prata och umgås. Tänk dessa föräldrar dom kan ju inte direkt be farmor&farfar ta hand om 8st ungar bara för att dom ska gå ut och äta.. De är lite synd. Man får inte glömma bort varandra i ett förhållande! Och ljudvolymen i dessa famlijer var ju inte och lika med?! Jag skulle aldrig palla det?! Dom måste ju hela tiden vara överallt och springa runt.. Dom ska tvätta och städa för 12 personer?! Allvarligt är det inte lite överkurs?!
Jag skulle aldrig vilja ha så många barn, inte ens om jag fick 12miljoner för det.. Jag vill kunna ägna mig åt ett barn åt gången och ge den så mycket kärlek som möjligt. Därför jag ska ha barn med ganska stort mellanrum.. Jag vill verkligen ha tid för mina barn, när jag väl får barn.! Varje dag är ju inte den andra lik!

Haha oj vad seriöst det blev nu då, men ungar och grejer. Men de är ju mysigt!
Längtar lite till den tiden i mitt liv när man har träffat den rätta och skaffar sig en liten famlij.Tänk att få se sitt lilla underverk trampa omkring här på golvet och utforska världen.. Hur underbart vore inte det.?!
Men det dröjer nog några år tills dess, så länge får jag vänta på att bli moster och få se denna lilla krabat växa upp. Den 15mars är det beräknat då blir jag förhoppningsvis MOSTER! :D

Nu ska jag ta och sova, får se om jag ens kommer upp till jobbet imorrn. Får väll stoppa i mig ett par Ipren sen är det bara att köra på..! :)


Denna underbara unge fyller redan 2år på söndag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0