Ny vecka!

Idag var jag nere på gymet för första gången på typ 2år, har sjukt ont i hela kroppen! Men det var skönt i alla fall efteråt!
Men jag har återigen konstaterat att gymmet inte är någonting för mig, det är så förbaskat tråkigt!! Så det blir inget nytt gymkort i alla fall. Får hitta någon annan träningsform.. Jag har ju min löpning men jag behöver någonting mer, har ni något förslag på något roligt? Jag har ju funderat nu i flera år sen jag sluta med fotbollen att jag kanske ska börja igen, saknar det sjukt mycket. Kanske ska börja i latorp, det kanske vore något...? Eller kanske få med Lillan igen och börja i ÖSK. Vi får se kan tänka lite på saken..

Powerrade.se har en utmaning där man kan anmäla sig själv om att man ska klara ett triathlon lopp i slutet av sommarn. Jag funderar starkt på att anmäla mig. Man får en personlig tränare och en coch . Det vore grymt kul att göra något sånt och få hjälp och alltid ha någon som stöttar en hela tiden! Tänk vilken lyx. Du får utrustning för 40.000kr också som du får behålla. Ingen dålig grej. Ska nog gå in och anmäla mig nu!

Imorgon är det ny vecka igen. Sjukt vad tiden går fort. Denna vecka har jag sjukt mycket att göra.! Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Men det ska nog gå bra, får jag hoppas. På tisdag ska jag i alla fall på handledar utbildning med mamma, det ska bli kul! Ett steg närmare körkortet, även fast det är en lång väg kvar... :)

Vad ska ni själva göra i veckan?


Vår tack!

Dagens låt:

Ne-Yo - Miss independent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0