Torsdag!

Mr Martin sluta tjata så förbannat.!! haha Jag har haft sjukt mycket att göra idag!
Jobba till två idag, vi fick sluta lite tidigare. Så jag gick en promenad till Marieberg och gick och titta lite men hitta inte ett skit som jag kan ha på mig på lördag?!!!! Men det fanns ju en heldel snygga vårkläder! - JAG LÄNGTAR!
Sen kl:4 var jag hos frisören där satt jag till klockan 6 typ. - Vart skit nöjd, nu är jag verkligen blond igen! Jag vill ha vår nu! Sen beställde jag tid tills på lördag kl.12.00, så ska dit och fixa mitt hår innan jag ska ut till Kumla och härja runt lite innan vi åker in till Strömpis! Nu är återstår bara ett STORT problem, vad F*N ska man ha på sig?! Sen nu på kvällen har jag hållt på att rensat ut massa grejer, så nu är det ganska tomt här, men det känns bra! :D

Det blir fullt på drag hela helgen, Imorrn ska jag jobba,till systemet, gå på stan, hem en sväng sen till mitt städjobb så jag slipper städa på söndag när jag ligger bakis. hihi 
Lördag; Frisören, hem till Ebru och äta mat, sen vidare till Kumla hem till Anneli där det bli förfest, sen taxi in till Strömpis.
Söndag: Sova länge!! Sen hem till mamma och hämta massa saker som jag inte har hämtat hit än..! Om jag hinner ska jag åka förbi Linda, och Ville också,för Wilma fyller ju två år på söndag!!
Så denna helg är helt fullbokad! Men de är kul, så Martin bli inte arg om jag inte skriver så mycket i helgen!! :)


Kaos..?!



You are..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0