Söndag.

Oj vad jag har varit duktig idag! Jag har städat hela min äckliga lägenhet så nu är den super ren igen! Har bytt sängkläder och tvättat också. Och nu sitter jag här och väntar på Fredrik som ska skjusa upp mig till Karlslund så jag kan springa sen ska jag åka och stor handla. Är faktiskt stolt över mig själv idag att jag hunnit med att göra allt! :D

Igår vart det en krogenrunda med Sarah, alltid lika trevligt! Vi starta på pitchers (där det var kö in (vilket inte är så vanligt!)
Sen drog vi vidare till Klaras, frågan är ju bara vad som har hänt med vårat ställe?! Det kändes som om vi var där en fredag. Bara massa fjortisar, vart man är titta! Heregud så vi tog en drink sen gick vi vidare till Björnis! Där var det drag kan man ju lugnt säga. Har nog aldrig varit med om att det har varit SÅÅ mycket folk där. Man kunde knappt röra sig. Helt sjukt!
Men sjukt mycket roligare folk, om inte mognare i alla fall, fanns ju en snygging man kunde kolla in, de är ju alltid nåt! Haha
Men de jag ville komma fram till var att lördagskvällen blev riktigt lyckad!
Tack Sarah!

Nä nu ska ge mig ut och springa, jag orkar inte egentligen. Men jag måste ju! :(

På Återseende!




Kommentarer
Postat av: Anonym

några promenader skulle vara bra med ;)

2009-02-01 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0