SOL!

Jag måste bara börja med att säga vilket underbart väder det har varit idag! Sjukt kallt men ändå en såndär perfekt vinterdag! Solen tittade fram och man fick nästan lite vårkänslor i kroppen. Jag var ute och tog en liten promenad med Sanna efter jobbet. Skulle ha åkt upp och sprungit men jag tror jag håller på att bli sjuk igen, så får tadet lite lugnt ett tag.! Jag blir galen jag har inte tid att vara sjuk nu igen!

Ser fram emot helgen i alla fall, ska hem till en arbetskamrat som fyller år. Så ska ta mig till Kumla och hitta i Kumla?! Frågan är hur det kommer gå?! haha.. Sen ska vi in till stan och gå på Strömpis! De ska faktiskt blir riktigt kul!
Finns det något roligare än att festa med 30+are?! Svar: NEJ! dom är mer galna än folk i min ålder. Alla fall Marie och Anna-lena! haha


Vi kör en favorit i repris?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0