Melodifestivalen.

Jag säger bara att Molly´s låt som hon gick vidare med i Melodifestivalen är Såå fin. Lyssna på texten bara, man börjar ju bara gråta bara man hör den och hennes underbara röst!!
Och E.M.D´s låt har redan satt sig på hjärnan, den var rätt bra tyckte jag eller den blir bättre och bättre ju mer man lyssnar på den rättare sagt. '

Denna helg har jag bara tagit det lugnt. Igår kom Linda och Wilma hit vi hade en riktig tjejkväll jag och Linda. Vi satt och drack lite vin och satt upp några mål vi ska genomföra innan detta år är slut! Ska bli intressant att se om vi klarar det, eller rättare sagt vi SKA göra dessa saker som vi har skrivit upp. Det var mysigt i alla fall. Vi kommer alltid in i så djupa diskutioner så vi kan sitta och prata fram och tillbaka i timmar.

Idag har jag inte gjort så mycket, Linda och Wilma åkte vid 12, sen tik slockna jag i soffan och sov till typ halv 3 sen ringde Fredrik och ville åka till Lager 157, så jag hände på och hem kom jag med en tröja och ett armband. Sen efter det åkte jag hem igen och Linda kom och hämta mig och vi åkte och sola.. Skönt som fan var det. :) Sen åkte vi till Ny öppnade Willys och handla lite..
Vem var denna mystiska man som titta på mig som han kände igen mig och ville hälsa. Han gick förbi mig 100gånger inne på willys sen hamna jag och Linda bakom honom och hans flickvän i kassan. Och när dom hade packat ihop sina saker och ska gå, så vänder han sig om igen och verkligen RÅÅ glor. Undra vad som var fel? Inte mig emot att han titta han var ju inte direkt ful, men det var lite obehagligt när han typ följde efter oss i affären när Linda titta på filmjölken och jag stod och vänta så går han förbi två gånger och tittar på mig sådär konstigt.. Haha Vart helt super nervös där inne på Willys. :)

Fick sjukt ont i magen efter vi hade varit på Willys så jag la mig en stund i soffan när jag kom hem, men det gick inte över men jag palla mig i alla fall iväg till städjobbet. Sen hem igen och tyckte synd om mig själv. Fan bara jag inte blir magsjuk, det har jag verkligen INTE tid med denna vecka. Har sjukt mycket att göra..

Imorrn ska jag ta mig ner till gymmet om jag inte är sjuk och om jag kan gå. Torsdag och Fredag så har jag gått och haltat på jobbet. Min hälsena är stor som ett hus och värker som fan. Min hälseneinflammation går aldrig över men nu är den värre än någonsin! Ska verkligen försöka ta tag i träningen nu. Måste verkligen träna upp min rygg nu,, Jag orkar inte ha ont längre.
Men, men vi får se hur jag mår imorgon när jag vaknar..


Jag vill gärna ha vår nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0