Lugn fredag!

Jaha idag var det Fredag igen, Skönt! Jag hann med allt jag skulle göra och lite där till. :) Vi fick sluta vid 13.00 så åkte upp på stan och mötte Linda, vi gick en sväng på stan och jag hitta en svart tubtopp! Överlycklig! Sen gick vi till Hälls och käka lunch! Trevligt som vanligt!
Sen när jag kom hem då var ju klockan bara tre, så jag la mig i soffan tok decka igen! Sov till 5 sen i väg till städjobbet och städade, så nu behöver jag inte städa på söndag! Sååå skönt! och nu ligger jag här och kollar på tv, ska snart sätta på filmen PS. I Love you, alla säger att den ska vara så bra, så jag måste väll ta och se den.

Imorgon är det kaos hela dagen, Igen! Klockan 12 ska jag vara hos frisören, som ska fixa håret på mig tills imorgon kväll. Haha måste ju bli lite fin när man ska ut med dom vuxna.. Sen är det bara hem och duscha sen iväg och börja korka upp. :D

Idag när jag kom hem så hade mina bilder som jag har framkallat kommit! Jag beställde som i onsdags och idag var dom här, sjukt vad fort det gick! Länge sen man framkalla bilder, men det är så kul att ha i sitt lilla fotoalbum och sitta och titta på när man blir gammal. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0