Lördags kvällen..

Oj säger jag bara. Igår gick det inte direkt lugnt till om man säger så. Det är hårt att festa med det vuxna folket, haha. Dom är Galna! Kvällen börja hemma hos Anneli i Kumla där vi kolla på Melodifestivalen och lyssna på pokerface! Haha Det dracks mängder med alkohol! Sen bar det av med Taxi in till stan in till Strömpis. Jag säger bara att släng alla örebros krogar i svartån! Strömpis is the shit! Jag har kommit på vart alla uppstyrda pojkar och flickor gömmer sig?! Det är på Strömpis dom är! Så jag säger bara att ni som inte har varit där måste gå dit! I love it!!
Jag har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde i morse och i natt. Fy fan säger jag bara. Jordens huvudvärk och mådde illa som en gris. Men jag spydde inte och det var bra de!!! :D Har nog aldrig varit så onykter heller, jag vet inte riktigt vad jag höll på med på vägen hem asså, gick där i min ensamhet i detta snöoväder! Hem kom jag i alla fall sakta men säkert gick de!!
Vill tack för en sjukt kul kväll igår!!






 





Orkar inte lägga upp fler bilder. Men kul hade vi i alla fall!



Kommentarer
Postat av: niniiiiiiiiiiiiiiiiiii

micki vad fint håret är , blonttttttttttt. när ska vi dricka vin. antingen så gör vi det varje helg i en vecka eller somnu så går det aslång tid emellan....buhu. komigen, lördag!!!

2009-02-09 @ 15:47:04
Postat av: niniiiiiiiiiiiiiiiiiii igen

haha. jag menar i en månad såklart.....pusskram

2009-02-09 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0