Lördagen..

Idag har jag gjort några glada i alla fall. Min Farmor och Farfar har jag  varit hemma hos idag och hjälpt dom att städa lite. Dom är så gulliga. Så fick jag mig en alla hjärtans dag present - En godispåse! :D haha så söta!
Nu ligger jag här i soffan och funderar på vad jag ska göra ikväll.. Om jag ska orka ta mig in i duschen och göra mig i ordning för att gå över till Sara och dricka lite.. Eller om jag ska stanna hemma och bara va..! Jag har ju ett par nya jenas som jag kan ha på mig i alla fall, Köpte  ett par jeans från Gina trico idag med lite slitningar och håll i.. Kan bli rätt snyggt med en helt vanlig t-shirt till eller en svart tubtop och en kavaj.. Så något av dettta får det nog bli ikväll.. :D
Det har ju varit lite vårkänsla ute idag, så fint väder. Så man får vara lite vårklädd idag, tycker jag!!
Jag lägger upp en bild senare på min "fest" outfit för ikväll.. :D

Vad ska ni själva göra idag, jag tror i alla fall att det kommer vara rätt lugnt ute på Örebros krogar ikväll, varenda resturang är uppbokad ikväll!! Men kanske att det är lite drag ute i alla fall, alla Örebro´s singlar kanske är ute på jakt.. Haha :D

Ha en underbar kväll alla ni där ute jag återkommer lite senare med min outfit.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0