Kärlekens dag!

Dagen idag är till för att visa sin kärlek till någon man kanske bara tycker om eller delar sitt liv med. Som sagt så har jag ingen att ge min kärlek till idag, vilket är synd. För jag tycker om alla hjärtans dag, det är verkligen något speciellt med den här dagen, Det känns liksom i luften att det är kärlekens dag. Imorse när jag vakna så titta jag ut genom fönstret och det första jag ser är ett par som är ute och går och håller varandra i handen. Hur mysigt är inte de då? Och detta underbara vädret är som gjort för att ta en lång promenad med den man delar sitt liv med och bara gå och prata om allt mellan himel och jord.. - Så mysigt!

Hur jag skulle spendera Alla hjärtans dag om jag hade någon att dela mitt liv med..

Jag är ju ganska romantisk av mig och tycker om att överraska/uppvakta människor.. Så om jag hade delat mitt liv med någon i dag så skulle den personen ha fått frukost på sängen och vi hade legat och pratat om allt mellan himel och jord en stund. Sen skulle vi ha gå ut och gå en lång promenad och bara umgås.. Sen under dagen kan man göra något kul tillsammans tex som i dag när det är sånt underbart väder åka ut och åka skridskor och ta med sig lite matsäck och sitta i solen och fika-Mysigt! Sen hem och ta en dusch tillsammans och sen framåt kvällen lagar man en romantisk middag tillsammans:)
Hur underbart låter inte det.?! Inte skulle ni tack Nej till en sån dag va?! Haha

Jag tycker att det är bra att det finns en dag som denna då man ska visa sin kärlek till varandra. Men jag vet ju själv att efter tag i ett förhållande så tar man liksom varandra lite för givet och man visar inte sin kärlek till varandra så som man kanske borde göra och då är det ju bra att det i alla fall finns en dag på året då man verkligen kan spendera en heldag tillsammans och göra något extra romantiskt tillsammans och visa sin kärlek extra mycket till varandra!!

Jag gjorde ju i alla fall ett försök till att bjuda en vis människa på middag idag, men tyvärr så kommer han inte hem i helgen. Så vi får väll kanske ta det när han kommer hem om 2 veckor istället.. :) hihi




Jag vill ju i alla fall säga till alla mina underbara vänner där ute att ni är dom mest underbara människorna som vandrar på denna jord! Jag är så glad över att jag har fått träffat er och att vi fortfarande håller ihop! Ni alla är guldvärda! All min kärlek går till er idag!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0