Syskonkärlek..

Det finns en speciell människa här i världen som betyder väldigt mycket för mig och den personen skulle jag kunna göra allt för. Han är min andra halva, när jag fick höra detta stanna mitt hjärta en sekund. Men någonstans är jag inte förvånad, jag har förberett mig på att det värsta som kan hända för att inte bli förvånad när någonting sånt här händer. det är absolut inget super allvarligt men tillräckligt för att du ska säga till mig att: Tänk inte mer på det här nu, det ordnar sig.
Och när du säger så, så vet jag att du är orolig och tänker mycket på vad som gått snett. Och det sa du tillochmed till mig:
Att jag har bara legat still i sängen i ett dyng och tittat i taket för jag inte har fattat vad som har hänt. Jag blir ledsen när du är ledsen och det vet du mycket väl. Jag kan inte sluta tänka på dig. Du finns alltid i mina tankar, jag är alltid orolig att något har hänt dig när man inte har hört någonting från dig på några dagar..
Skulle du dö så lovar jag dig att jag inte skulle kunna leva så då kommer jag också att dö.
Du betyder så mycket för mig så det inte ens går att beskriva med ord.
Jag vet inte vad som har gjort att vi har ett sånt band mellan oss, men det börjades bygga upp när mamma och pappa skilde sig. då fann vi varandra i allt kaos tror jag.
Vi har båda blivit svikna från många håll och kanter, mest du kanske som förlora din bästa vän på vägen.. den sorgen kommer du nog aldrig att bearbeta och jag tror den kommer sitta kvar hela livet.
Det är mycket vi har gått igenom som ingen någonsin kommer att förstå. Det spelar ingenroll hur mycket man blottar sitt liv, ingen kommer aldrig någonsin förstå vilken smärta vissa grejer har gett..
Men det jag vill säga är att jag alltid kommer att finnas här för dig oavsett vad som händer. Jag älskar dig mest på denna jord och du betyder allt för mig pontus!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0