Ny lägenhet,mobil och spruta.



Förlåt alla läsare att jag inte har skrivit på länge.. Men har haft helt sjukt mycket att göra.. Men nu är vi på plats i nya lägenheten och allt är helt sjukt bra! Det kommer bli så himla fint här när allt är klart.. =)
Jag ahr tagit sprutan idag också för er som har tjatat att jag skulle ta den - NU ÄR DET GJORT!! haha
Sjukt ont i armen kan jag säga att jag har redan! :(

Jag sitter här och håller på med min nya mobil ja jag har köpt en ny igen för 3gången detta år.. :( Men nu är det verkligen den sista jag köper på ett tag... Det vart en Samsung jét är rätt nöjd faktiskt. Ska bara lära mig den.. haha har ju haft Nokia ett par år nu så det tar väll en tag att vänja sig vid samsung.. :P Men det ska nog gå bra ska ni se..




fin va?! :)


Det kommer en bättre uppdatering av mitt liv i dagarna. Ni ska få se bilder också på lägenheten, så håll utsik!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0