Förstå!


Du ligger där så underbart fin. Jag är så lycklig som har fått träffa dig. Jag vet inte när jag var såhär lycklig senast. jag kämpar varje dag med att visa hur lycklig jag är. Men tydligen så räcker inte det. jag vill inte att du ska tänka på allt som har varit utan tänka på allt som är nu det är de som är viktigast eller hur?!
Då är då och nu är nu förstå de!
 
Jag får helt enkelt bli bättre på allt som har med kärlek att göra. Nu ska vi åka upp till fjällen och bara mysa vilket jag i allafall ser fram emot.. Ska bli hur kul som helst att åka skidor och att bara få mysa med dig och min syster med familj! Jag vet inte vad mer jag kan göra än att jag har flyttat ihop med dig för att visa min kärlek och att allt känns så himla rätt.
Du är min kärlek förstå det!!

Vill tacka alla som kom på våran inflyttningsfest på juldagen det var en himla rolig förfest måste jag få lov att säga. Väldigt kul att så många kunde komma och att så många tyckte det var trevligt. =)
God Jul och Gott Nytt År till alla er som läser detta!






Du är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

en mycket bra man du har fått tag i må jag säga! puss, ses imorn.

2009-12-27 @ 16:37:39
Postat av: nina

jaaaaaaa tack för en trevlig förfest och ha så jätte jätte mysigt i fjällen.

PUSS

2009-12-28 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0