Mys väder.


Mina besökare ökar fast jag inte uppdaterar alltför ofta längre, konstigt.. Men glad är jag för det. Kul att ni har hittat hit och jag hoppas att ni gillar det ni läser. Jag skriver om allt som snurrar i mitt huvud.

Som just idag står detta mys väder på agendan, finns det något bättre än att verkligen få ligga i soffan med en bra film på tv, myskläderna på och dra filten över sig och krypa ner i soffan med godispåsen,chipspåsen,jordnötter eller ett glas vin eller vad man nu vill ha och mysa med?! Jag tycker det är helt underbart mysigt. jag ligger här med filten uppdragen och jag hör regndropparna mot fönstret, jag har ljus tända i hela lägenheten och bara myser för mig själv. Jag gillar´t skarpt kan jag säga!
Men visst tycker jag om sol lite mer än detta väder, men detta väder har ni skram också..

Jag har legat sjuk sen i onsdags kan inte säga mer än att jag hatar att vara sjuk. Jag åker alltid på massa konstiga saker. Jag vet inte hur många gånger jag är sjuk på ett år..?! Jag funderar skarp på att kolla mitt immunförsvar ordentligt, för att är väll kanske inte riktigt som det ska.

Jag som hade mina planer denna vecka men nej ingen träning, jag fick helt enkelt ligga i min lilla soffa dag ut och dag in. =(
Men imorn tänkte jag att jag skulle ta mig till jobbet och jobba 6tim i alla fall. Kan nog bli lite roligt...

Har legat här och kollar runt lite på fotbolls sidor. Jag har ju hört att Öfvre Adolfsberg ska starta ett damlag till våren, så jag är lite sugen att testa att träna med dom också innan jag helt bestämmer mig för vilket lag det blir, Sen tycker ju Liza att jag ska test träna med IF Eker också men de är för seriöst för mig känner jag. Ja vi får se vad jag väljer i slutändan, tror det blir Garphyttan i alla fall.. Verkar vara ett glatt gäng tjejer där. Men vi får se.. =)

Jag vet inte, jag vill inte, jag kan inte, jag förstår mig inte på de, jag är splittrad, jag är tom, jag är full av liv, jag är klyven, jag är tyst, jag är bara en människa med känslor, jag vet inte vad jag vill...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0