fästing.


Igår var en liten sjuk dag kan man säga. Dagen börja med en springtur runt örnsro längst vattnet, de är faktiskt väldigt fint här i örebro trots allt.. =) Det gick faktiskt förvånatsvärt bra att springa, kändes bara lite i höften när jag kom hem. Så de gör vi tummen upp för, nu får vi se vad sjukgymnasten säger idag om jag kan börja spela fotboll igen och börja spring på riktigt.. HOPPAS!!
Sen gick jag förbi nåt ställe på stan Alladin tror jag det hette, köpte mat till mig Pontus och Ibbe gick ner till Satin och käka fick mig rejäl rund vandring inne på Satin, fan det är ju SJUKT stort. 3 våningar! Fast det är bara en som är inredd nattklubb än så länge.. :P De andra är en festvånning som man kan hyra kanske i framtiden och 3 typ som en vind... Ja vi säger i alla fall LYCKA TILL TILL IBBE MED NYA SATIN! det kommer gå sjukt bra tror jag, deras Resurangdel öppnar ikväll, funderar skarpt på att gå dit och testa maten. =) Får se hur de blir.. Eller så blir det kräfter på Martins balkong, vilket ska man välja?! =)
Sen tog jag och Sanna en runda på stan i vanlig ordning, och Mickis får alltid för sig att hon ska handla massa saker fast hon inte har råd riktigt. Men fan in på Levis till Ami och Ami börja kasta fram ett par byxor som hon tyckte jag skulle testa och vist fastna jag för 2par ett par baggy och ett par tajta och självklart lyssna jag på butikschefen Ami som tyckte att jag skulle ta dom tajta! Haha får se om jag kommer andvända dom, dom sitter sjukt tajt men jag fick absolut inte ta en storlek större för dom töjer sig 2stl efter 1 vecka typ. Så då var man helt plötsligt 700kr fattigare men ett par byxor rikare.. haha =)


Sen hängde Sanna med hem och jag hoppa in i duchen sen skriker jag till Sanna, KOM HIT?!
Kolla om detta är en fästing, hon kollar och säger JAA, de är en fästing..!
Haha jag fick panik jag har aldrig haft en fästing i hela mitt liv, men så klart så får jag en bara för att jag prata om fästingar härom dagen.. Den satt precis där BH-n slutar, de var helt sjukt äckligt. Hem till mamma for jag för jag tänkte inte ta bort den själv och Sanna ville inte. haha Mamma vart hysterisk, KOM INTE HIT OM DU HAR EN FÄSTING! Haha har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Fan hela grannskapet vart involverat för att Mickis hade en fästing och ingen ville ta bort den! Men sen fick det ett lyckligt slut i alla fall, Martin snäll som han är och från landet han är fixa ju det där åt mig på 3röda sekunder.. =) Tackar så mycket...
Sen fick jag ett sms halv 12 i natt av Sanna: Mickis det kryper seriöst på hela min kropp, Hoppas verkligen att du fick bort den!! Haha smitt Mickis..

Ja en rolig dag var det i alla fall.

Denna dag består av, Tvätt, Sjukgymnast och Farmor&Farfar. =) Sen får vi se vad som händer ikväll.. Vad tycker ni?


Personalfest på gamla Satin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0