Ont i...


De var inte meningen att du skulle bli sårad. Jag har sutit och tänkt på de jag skrev och jag vet helt allvarligt inte varför jag skrev så om dig. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag vet att de inte är det du vill höra utan att du vill ha en förklaring på varför jag skrev som jag skrev. Och du fick en lite förklaring via sms och de är fortfarande som jag skrev där om saker och ting..
Jag hatar att såra folk och när du sa att du verkligen blev sårad och att det var så starka ord så börja jag först nästan skratta. Men nu när jag har läst igenom vad jag hade skrivit så förstår jag att du inte var så glad kanske.
Men jag vill absolut inte vara osams med dig och jag hoppas att du kanske kan förlåt mig nångång....
Du vet vad jag tycker om dig, du är en helt underbar människa och jag hoppas du vet de själv också..

Kan inte säga mer än Förlåt.

Jag har lärta mig ett och annat nu, ska inte skriva vad som helst här ute på bloggen. Funderar skarp på att skaffa en blogg med lösenord så jag vet vilka som läser bloggen eftersom detta är en del av en dagbok nästan.. Vissa saker man skriver är ju ganska personliga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0