Grejs.



Vilket väder vi har haft här i Sverige ett tag nu, det tackar vi vädergudarna för! Men nu ser det ut som om vi inte får någon mer sol på Mickis semester... =( Men va fan sommarn är inte slut än, får vi hoppas det är mycket kvar att hinna med..

* Drar till Götebrog med min underbara tjejer på fredag.
* Ska skriva på papper för att få spela fotboll i garphyttan
* Invigningsfest ute på landet
* Räkbåten
* Och sist men inte minst kräftskiva.

Sen är massa mer grejer vi ska hinna med men detta är de som snart är bokat... =)

På onsdag ska jag skriva på för Garhyttan fan känns lite läskigt. Jag har ju inte tränat på hela sommarn pga. min höft. Jag ska ge mig ut och springa lite nu och se hur det känns. Antar att det inte är någon skillnad.-- =(
Ska verkligen bli gammla tränings Mickis nu! =)

Lägger upp lite bilder från Stockholm nu...


Världens finaste stad!


Vi var på världens största Ikea varuhus..


Stl 47 och 37.. Haha


Ja jag lekte turist i Sthlm.. Haha












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0