förlåt.



Förlåt för dålig uppdatering! Denna semester har varit den bästa i hela mitt liv., Det har hänt jävligt roliga saker..
Jag har haft 3 semester veckor. MEn denna vecka är min sista semester vecka och den ska bli FÖR bra.. Har varit i Stockholm nu från tis-fred och haft det mys.. =) vi låna Martas lägenhet.. Tack gumman!
Nu sitter jag på Sannas balle och dricker vin och har det allmänt bra..  Tjejen flyttar ju till Malmö om 2veckor  så måste passa på att träffa henne nu innan hon flyttar.. =) Love you!  Jag kommer sakna både dig och Nina som FAN!!!!!!!!!!!!
Men jag lovar att jag kommer ner och hälsar på i Malmö, bara ni vissar mig Zlatans hus, HALLÅ!!!?! =) haha

Nästa helg blir Göteborg med mina BÄSTA tjejer!!!!!

Nä denna sommar har varit för rolig, visa saker kanske man kan ha gjort lite snyggare, men det har jag redan bett om ursäkt för... :P Jag hoppas allvarligt att jag är förlåten också....
Fick sms av en av dom vi träffa i Grekland idag också, dom sakna oss roliga Örebroaré!!! Haha vi ska tillbaka snart!!!!!!



upp daterar snart igen!!

Kommentarer
Postat av: ninis

min syrra såg zlatan häromdagen faktiskt :DDD han åkte förbi i en bil, haha, glam! klart du ska komma ner och hälsa på!!! pusssss

2009-08-09 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0