valborg.

Konstigt värre elr vad ska man säga. Det är många frågetecken som cirkulerar nu i huvudet på mig. Men jag har sagt till mig själv att det inte får stoppa mig. Jag har mycket jag vill göra och det ska jag göra, men dessa saker tar sin tid att genomför men jag är en god bit på väg.. och det är jag sjukt nöjd med! :D Idag har jag varit ute och sprungit 3km på 16min, det är jag nöjd med! :) Men nu har jag träningsvärk, så nu vet jag inte riktigt hur jag ska kunna gå i mina nya klack skor imorrn, haha men det ska väll gå efter några drinkar kanske. :P Imorrn blir det verkligen en favorit i repris, det blir att grilla och att dricka goda drinkar hemma hos Sara, det ska bli riktigt trevligt! Vad är det som är så svårt, kan du bara vara lite spontan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0