Glad Påsk!

Sorry för att jag inte skrivit på länge.. Men har ingen fantasi längre.. haha

Fan vakna natten till torsdag av att en tjej skrek för livet och ropa på hjälp. Fan vad rädd jag var. Det där skriket kommer sitta kvar i mitt huvud ett bra tag! Sen på morgonen går man in på na.se och läser att en maskerad man har överfallt ett tidningbud. Han han bundit henne med buntband och misshandlat henne. och dom tror att han har försökt våldta henne. Helt sjukt. Igår var Polisen här och knacka dörr. Vart interljuvad dom fråga om vad jag hade hört osv..
Jag trodde detta överfall hade hänt rakt övergatan, men nej det hände liksom typ inne på min gård. Huset bakom mitt så den där idioten har anntagligen srungit över min går här ute.. Helt sjukt. Ska aldrig mer gå hem ensam från krogen igen!! Idiot!

Men idag ska vi ha riktigt kul. Vi är 12personen som ska sitta här i min lilla lägenhet.. haha kommer bli kaos. Eller liten är den inte, men de kommer va folk överallt. Och vi är typ bara tjejer så tänk er ljudvolymen här inne när alla har fått lite innan för västen.. haha men de är ju bara massa underbara personer så det kan inte bli mer än en TOPPEN kväll! :)





Glad Påsk till er alla underbara människor där ute, hoppas ni får en trevlig kväll!!
Jag ska i allafall ha grymt kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kent fans? alla i vittt NÖRDIGT!!!!!!!!!!!!!speciellt hon längst till höger ;D

2009-04-15 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0