Okeyrå!

Okey jag ska fortsätta KÖRA MITT RACE här på bloggen! Ni gamlingar kanske tycker det är lite pinsamt det jag skriver men då får ni helt enkelt sluta läsa min blogg. haha jag ska fortsätta uppdatera min blogg precis som jag har gjort innan men kanske lite mer censurerat, så ni inte vet allt privat om mig! :P

Ligger här med Körkortsboken på magen.. Finns det något tråkigare än att läsa teori?! Svar:  NEJ!
Det känns som om man kan det mest som står i denna bok, allt handlar ju om synt förnuft som dom brukar säga.. :)
Men man är väll tvungen att läsa igenom denna bok en gång i livet antar jag, så det är bara att kämpa på!


På lördag ska jag hem till en arbetskamrat på fest. Har egentligen ingen större lust att gå. Men jag är ju tvungen annars halshugger hon väll mig och det vill jag ju inte.. Haha Så det blir väll att gå till Björnstugan med henne och hennes kompisar.... Hallelulja!

Nu ska jag slå ihop denna bok för ikväll för att vila mina ögon på landskampen Serbien-Sverige..
Sen blir det att sova för man ska ju till mitt underbart roliga jobb imorrn igen! :)
Men nu är det inte långt kvar tills man får lite lång ledigt! Nu jobbar man bara mot Skärtorsdagen, så det går lite lättare att jobba nu när man vet att man snart är ledig några dagar :) 
Sen kan man ju hoppas på att påskharen kommer och hälsar på lite i Påsk så man får lite trevligt sällskap.. :) hihi


Min käre bror var här och hälsa på idag också det var trevligt. Inte allt för ofta man ser honom.. Han berätta om Kroggalan som ägderum i söndags. Satin vann Folkets Korg! Sjukt bra jobbat Satin! Alla människor som jobbar där är guldvärda, finns ingen mer personal som är så trevlig som dom som jobbar på Satin. Saknar lite att jobba där ibland..  Gå dit vettja ni som inte har varit där än! Ni kommer inte bli besvikna!


Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde idag på jobbet.. Vi gjorde lite bus.. Det är ju trots allt 1 April :) Haha






Kommentarer
Postat av: sanna

och du kan ju följa med oss till satin lite oftare?!hihi. snart påskafton=påskfest! YAAAAAAY

2009-04-02 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0