Utgång

Börja dagen med en runda runt Stadsparken imorse. Ganska hurtigt eller hur? Skönt som fan var det.. Så nu känner man sig lite snyggare till ikväll i alla fall.. Haha Fint väder är det också, dock lite kallare än vad det har varit de senaste dagarna. Bara 7 grader eller nåt, men det spelar ingen roll huvudsaken är ju att det är SOL ute, man blir genast på bättre humör och vill ta ett glas vin i solen! :D Bränt en skiva har jag gjort också :D Med massa blandat, "tanterna" lyssnar ju inte på RnB dom vill ju höra lite schlager (eller hur det stavas) och sånt, hihi men de är ju faktiskt lite bra :D Det blir säkert en super trevlig kväll, nu ska jag ta en tupplur så jag är pigg och glad till ikväll. Bilder kommer imorrn jag lovar!!! Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå tanter!!!!!!!!

2009-04-18 @ 16:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0