Torsdag..

tankarna snurrar i huvudet, undra varför? frågan är vad som är grejen med detta, jag håller på att bli lite smått galen. Sommaren kommer snart och vi ska ha så jävla kul. Jag har så många planer att jag inte tror att hälften kommer bli av. Men jag hoppas i alla fall många av dom genomförs! Jag hoppas att ni mina underbara tjejer är med på det som ska genomföras i sommar..? Haha :) Återigen vad fan är grejen med allt, ena halvan av mig säger att ge upp och skit i det. Andra halvan av mig vill se och utforska lite till. Det kanske finns någonting fint där under den hårda ytan, vem vet? Det är bara och vänta och se vad som händer.. Vill bara ha lite klarheter i saker och ting, men det kan jag väll skriva mig i himlen eller nåt för det sägs inte så mycket vettigt när vi träffas... Haha... Någon där ute som vet hur ni män tänker? Oj på lördag vankas det utgång med "tanterna" på jobbet. Haha Ska bli riktigt kul faktiskt, men den eviga frågan som återkommer hela tiden är, Vad fan ska man ha på sig?! :) Dom har gjort om bloggen på något konstigt sätt så jag vet inte hur man lägger in bilder längre. Haha men jag ska se om det går lite senare. Nu blir det att gå till systemet sen blir det en lång springtur i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jobbigt kram

2009-04-16 @ 16:17:31
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: annelie

tanter...det var det fräckaste:=)

2009-04-17 @ 15:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0