Ledighet

Ledigheten har varit full med grejer att göra. Riktigt kul har det varit. I torsdags kom min nya soffa som jag har tjatat om så länge, den kom lagom till Påsk i alla fall. Fredags vart det rätt lugnt satt på pitchers en stund sen gick jag och Sanna vidare till Thao och skulle kolla läget men det var inte en människa där, så vi gick hem redan vid 12. Så var den efterlängtade Påskafton här :) Haha Var på examensfest en snabbis och käka lite mat och sa Grattis. Sen bar det av hemåt fort som fan. Slängde mig i duschen sen var det bara att invänta folket. Och folk kom kan jag lova. Tror vi vart 15personer allt som allt. Det var mycket trevligt. Tråkigt nog så glömde jag att ta kort, så det vart bara några kort i början..Men men sånt är livet. Sen bar det av mot Frimis där det var längsta kön och sjukt mycket folk. Läste igår att dom hade haft fullt hus! Grymt! Jag hade helt enkelt en helt fantastiskt kul kväll med underbara människor! Nu planeras det inför valborg! Livet är en fest!!! Tyvärr så fungerar det inte att lägga in bilder just nu, men jag lovar det kommer lite bilder i ett senare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0