Fredag..

Jag har så mycket att skriva så jag vet inte ens vart jag ska börja.. Så jag skiter i att skriva ett längre inlägg idag.
Idag har jag träffat min underbara syster en snabbis och underbart söta Mio. Han är så liten och oskyldig när han ligger där i ens famn. Dom är så söta dessa små liv som sätts till världen!

Linda var här också med Wilma, och hur söt är inte hon då? Hon pratar för fullt och sringer runt. Sjukt vad tiden går fort.. :)

Ganska konstigt att dessa små individer har legat i magen på en människa.. Och ingen känner dessa små liven när dom kommer ut. Utan man ska lära känna en Helt främande människa.. Konstigt värre.. Men de är ju rätt mysigt om man säger så..

Nu blir det sängen,Helt slut!!  God natt folket!



Wilma


Mio nyfödd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0