Fredag

Igår var jag på "Eyravallen" (Vägrar kalla det Behrnarena det kommer alltid vara eyravallen för mig!) och kolla på Ösk-Kalmar, måste faktiskt säga att Ösk verkligen har ryckt upp sig. Dom kan äntligen spela fotboll! Det är vi glada för. Kanske att det kan gå vägen i år eller i alla fall bättre än det har gått de senaste 5åren! Haha :) Vi håller tummarna. Införskaffade mig en röd Ösk tröja också, fin var den men frågan är om man vågar ha på sig den.. Haha Kanske får bli en jobb tröja :) Imorrn ska jag börja dagen med en springtur hade jag tänkte, sen blir hem till mamma och lägga sig på altan och sola lite, kanske att man tar en glas vin redan där. För framåt kvällen bär det iväg på inflyttningsfest, men det blir ganska lugnt för mig del.. Ska spara mig till valborg hade jag tänkt. Haha det brukar ju bli kanonfylla nr:1 då haha :) Men det ska de inte bli i år. Nu är vi "vuxna" och kan sköta oss. :P hehe (i alla fall jag) Har varit hos frissan idag också, vart riktigt nöjd med håret. Nu är man riktigt blond igen :) och korthårig... Vart inte något intressant inlägg direkt. Men nu vet ni vad jag har gjort eller ska göra i alla fall.. :) Du är så söt när du ler....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0