ZLATAN!

Jag säger bara KUNGEN Zlatan! Hur grym är han inte. Om det är någon man ska se upp till är det honom. Har man en dröm att blir fotbollsproffs så lär av Zlatan.
Jag satt som klistrad framför tv.n igår när det var dags för fotbollsgalan, man blir alltid lika rörd. Det var min högsta önskan när jag var lite mindre att någongång få stå på den där scenen och ta emot ett pris. Men tyvärr så finns det sånna idiotiska tränare som vill mer än vad en annan vill. Så det blev att lägga skorna på hyllan i stället. MEn man saknar ju fotbollen så fort manser någon unge ute på gräsmattan sparka boll.. :(  När Marta fick sitt pris som året forward tror jag det vaså var ju inte Marta där utan Lisa Dahlqvist fick hämta priset istället åt henne. Var länge sen man såg henne.Det går bra för den tjejen nu för tiden..
Men men åter till Zlatan, jag säger bara att vill man bli poffs så se och lär av Zlatan allt han gör framför allt med bollen men också allt han gör mot media, han har alltid gått sin egen väg vilket visar hur stor han är. Får han en fråga som han inte vill svara på så skiter han i och svara på den eller lägger en dryg komentar. Vilket visar hur mycket självförtroende han har. All lycka till Zlatan och han familj säger jag bara. Hur fin tjej har han inte då, kanske den finaste! Love!


Tung är han!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0