Blääää

Jaha då sitter man här igen vakna vid 10.00 käka godaste ägg mackorna til frukost. Nu sitter jag här och väntar på att man ska börja jobba. Jobbar kväll den här veckan, börjar 14.45-23.00 inte kul kan jag medge. Så jävla drygt att jobba kväll varanan vecka. Fast men måste väll se det positivt att man får sluta tidigt varanan vecka också och då börjar jag 06.00 och slutar 14.45 så de är rätt skönt.. :)

Jaha i helgen kanske man ska åka en tripp till Ullared med Linda och hennes syster Sandra. Jag måste ju hitta på nåt, kan ju inte gå ut varje helg som det nu har varit ett tag. haha. Sjukt mycket pengar har det gått åt det ska gudarna veta. haha :P Men jag säger det en gång för alla man lever bara engång, livet kan ta slut imorn! Tråkigt men sant..

Saknar allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0