Sommar eller Höst

Har varit ute och gått en sväng i det fina höst vädret. Fan va kallt det har blivit på bara någon vecka. Fattar inte. Man tyckte nyss att det var sommar och man låg där på stranden i Montenegro med sin vatten flaska fast tryckt i munen haha :) 
Jag vill ha sol och värme nu fast vintern inte ens har börjat. Jag gillar hösten och vinter det är så mysigt man får krypa upp i soffan och tända massa ljus och bara va. Men alltså måste ändå säga det att sommar ändå slår allt. Att bara få gå i ett linne och en liten kjol och sitta ute och grilla,äta färsk potatis och bara va hur skönt är det inte.? Man är ju inte en dugg avundsjuk på mamma min som ligger på stranden i Vietnamn ca: 30 grader varmt liksom. Men men någon ska ju ha sånn tur också som bara får lata sig lite och bara va. Nästa gång är det förhoppningsvis min tur som ligger där på stranden och latar mig.


Vill tillbaka nu...




Nu vill jag bara att det ska bli 22december så man kan få ha lite semester. Man är ju ledig från 22dec-6januari rätt skönt ska de bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0