Minnen

Ena sidan av mig vill aldrig mer se dig den andra sidan vet att det ska vara du och jag. Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna allt det här. Jag känner mig så sårad. Jag kan verkligen inte släppa dig hur mycket du än vill att jag ska göra det. 5-år av ens liv kan man bara inte glömma. Vi har så många fina minnen tillsammans fotbolls VM i Tyskland ett oförglömligt minnen hur många har ens upplevt ett VM under sin livstid, inte många.. Turkiet Side, vi hade två underbara veckor i Side där vi bara lata oss. Budapest är väll resan som har satt mest djupa spår. Det var där vi förlovade oss, det var där allt bara kändes så jävla bra. Detta är bara några av våra fina minnen tillsammans. Jag vet inte vad detta har betytt för dig, men för mig har det satt djupa spår och det är inget man bara vänder sig om och går ifrån. Fan det gör så ont.

Det känns som om det inte rör dig i ryggraden allt som har hänt. Det är de som sårar mest. Jag vet att du mår skit dåligt och måste jobba med dig själv. Men någonstans så vill man se lite käslor. Engång har jag sett dina känslor sen vi gjorde "slut" och då var du verkligen helt förstörd. Jag vet inte om allt kom ut då, för sen dess har du varit helt kall. Jag vet inte riktigt vart jag har dig. 

Åhh allt det här och mycket till har jag legat och tänkt på i natt.
Jag blir dum i huvudet!


Jag kommer alltid att älska dig och det vet du. Du har en speciell plats i mitt hjärta och det kommer du alltid att ha. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0