Skaffa blogg

Jaha då sitter man här och har skaffat sig en blogg. Har tänkt på det länge, men har alltid undrat vad det är för roligt att läsa om andras liv. Men det kanske är någon där ute som vill veta vad som händer i mitt liv :) Jag måste ju fördriva tiden med något nu när jag ahr en ledig dag från jobbet haha

Idag är jag avbokad från jobbet, riktigt skönt om man får säga så. Jag får ju fortfarand betalt för att bara gå hemma. Men klart man saknar jobbet lite. :P Marie och Anna-lena lysser ju dagen där. Här hemma sitter man ju alldeles ensam och funderar på vad man ska hitta på. Har i alla fall gjort ett bra handtag i dag har "städat" undan alla sommar kläder och skor. Och varit nere i källar och tagit upp alla tråkiga vinterskor och kläder. Hittade min favorit skor som jag köpte på rean förra året men hann bara använda dom en gång förra året för det var så kallt. Kom ni i håg på hörstadiet tror jag att det var då alla hade sånna här skor TOMTENISSESKOR :D haha världens bästa skor, passar till allt.                   


I fredags var Sarah här vi skulle baka paj och greja in för lördagen då alla underbar människor skulle komma hit ha äta. Så vi baka våra goda pajer och drack lite vin och bubbla massa skit. Sen ringde Nina och var skappligt full kl.19.30 haha hon kom hit och peppade mig och sarah som satt här i våra myskläder att vi skulle till Koren.Och det tackar man ju inte nej till en fredag. Världens drag.

Sen på lördagen så kom Emilia,Nina,Sarah,Linda,Sanna och Marta hit och käka 3 rätters middag. Hoppas alla var nöjda och glada. Det var kul att alla kunde komma och kul hade vi. Sen framåt halv 12 dela vi tyvärr på oss som vanligt. visa ville gå till Stället och andra till Björnis. Drag var det på Björnis i alla fall. :D
Tack för en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: ninaaa

det var jättetrevligt och gott i lördags och fredagen var niceeeeeeeee den med. puss och bra att du börjat bloggggga :DDDD

2008-11-03 @ 20:13:50
Postat av: nina

:DDDD nån måste ju peppa! bra att d börjat bloggga::DDD pusss

2008-11-03 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0