Ont....

Nu tror jag att jag vet var min huvudvärk kommer ifrån. Jag har ju fått alla min visdomständer för typ et år sen men dom kommer ju bara upp en liten bit i taget. så nu håller min tand längst bak att komma upp och jag har så fruktansvärt åt i munen är svullen och grejer.. stakars mig... hihi

Haha fråga min lilla chef Mårten igår om jag fick gå in och jobba tidigare imorrn för jag ska ju åka till Ullared. Inte så  kul att åka ner till Lindas syster kl 23.00 i morrn så skönt att vi kommer i väg lite tidigare i allafall...

Jaha då har man bestämt sig för att flytta här ifrån. Tråkigt men sant. Kommer nog aldrig att få en sånn här fin,stor och billig lägenhet igen. Men jag känner att jag måste flytta, den här lägenheten är "våran" jag kommer aldrig att få den till min egen hur mycket jag än vill.. Så nu är det  bara att leta lägenhet,vilket inte är det enklaste. Någon som har en lägenhet ledig så säg till?


Mitt fin sovrum kommer jag sakna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0