Jobba jobba jobba!!

Trodde jag skulle va ledig idag för att jag ej fick något sms i går kväll om att jag skulle jobba idag. Men snäll som man är så skickar jag ett sms till Miad och frågar om jag ska jobba idag, och så får jag svar av min andra chef i morse halv 7 yes du jobbar kväll. Sen ringer mårten upp mig en timma senare och säger -fan vet inte vad Miad höll på med igår kväll när han skulle boka alla. Men han missa dig i allafall det står här att du ska jobba dag så kn du komma in så fort som möjligt. Visst säger jag och här sitter jag nu ochväntar på Fredrik som ska komma och hämta mig.. Men man ska ju inte klaga över att man får jobba dag när man egentligen ska jobba kväll.. :D Hinner jag kanske träffa mamma en sväng också när jag slutar har ju inte sett henne på 3 veckor för att hon har varit i Vietnamn. De ska bli kul :D

Annars drömer man så konstiga drömmar att jag fan blir rädd av mig själv.. Så sjukt. nu vill jag bara ha en egen lägenhet som jag kan få bo i alldeles själv. Gud va skönt de ska blir. Vill fan ha en nu!!!!!!!
Blir galen av alla min tankar som snurrar runt i mitt huvud.! ! ! ! !

blä på dig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0