Huvudvärk...???!!! Varför ...

Huvudvärk...???!!! Varför får man huvudvärk för? det måste va det jobbigaste som finns. Jag har huvudvärk mist 10 gånger i månaden för jag är så spänd i mina axlar. Men igår och idag har jag haft jordens huvudvärk nästa migrän. Kan knappt se. Fan fan  orkar inte med de här.  Ajajajajaj...!!!!
 
Imorse fick man sms av lilla Viktoria som numera är bosatt upp i Åre. Man saknar henne sjukt mycket. Har inte sett henne på över 6månader om inte mer tror jag träffa henne sist i maj och det är för länge sen. Men men hon skrev att hej gumman jag kommer hem till helgen kan vi inte ses då..?  Fan varför just den här helgen nu när jag ska åka till Ullared..??? Så jävla typiskt. Men vi ska ta en snabb fika på söndag i allafall :D

Nähe ska ta mig hem till morsan en snabbis måste lämna massa saker till Pontus som han ska ha. Om jag bara fick så skulle jag ligga här  under mitt täcke hela dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0