Helgen...

Idag har jag varit ledig för vi har ingenting att göra på jobbet. Skönt! Så idag har jag passat på att ringa runt till massa fastighetsägare, städat,tvättat, bytt sängkläder och så har jag hunnit med en väll behövlig dusch :D haha Sen lite senare ska vi åka och handla. Så man kan ju säga att man har gjort lite nytta på sin lediga dag.
Sen imorn jobbar man kväll bläää. så jävla tråkigt att jobba kväll. Men men de är bara en månad kvar nästan tills jag är ledig i 18dagar.. :D så skönt ska de bli! Så man får se framåt.

Helgen har varit toppen som vanligt i Fredags kom Sarah och Marta hit vi drack vin och prata massa roligheter. Sen tog vi bussen till Koren där var det livat kan man säga. Alltid lika kul på Koren!! Sen i lördags skulle jag bara sitta hemma och ta det lugnt hade jag tänkte. Men NEJ det fick man inte, utan LOLLO ringde vid 6 tiden oh fråga vad jag gjorde och om man ville komma till Ida för dom skulle gå ut.. Så jag flög upp ur soffan och in i duschen sen bar det iväg till Ida på förfest sen så gick vi till Satin. :)
Sen igår hade jag inget att göra också trött som aset själv. Skulle ligga i sängen hade jag tänkt. Men nej min syster ringde mig kl 12 och fråga om jag ville följa med ut till Marieberg och lite så... Så visst varför inte hoppa i kläderna och stack fy fan säger jag bara. Vi stod inne på Babyproffsen i säkert över en timme för hon kunde inte välja vilken barnvagn hon skulle ha. Hon har typ varit där 5gånger innan också... "Nej det där styret går inte att ställa hur man vill... Och det där är fel färg" osv... Jag höll på att blir galen men vi kom ut utan barnvagn den här gången också.. Hon kommer aldrig kunna välja.!!! haha Men men det blir nog bra til slut får vi hoppas. sen åkte vi runt på alla som här affärerna man aldrig är inne på annars Järnia,Jula Lamplagret osv för dom skulle ha massa lampor och grejer till sin nya hall dom har byggt. :) Slut var man i alla fall kom väll hem vid 5, så det var bara att springa iväg till städjobbet på engång. För er som inte vet så städar jag en gång i veckan på en advokatfirma, de är inte allt för kul men de ger lite extra pengar och de tackar man inte nej till... :) Sen var det bara att gå hem därifrån tog en dusch sen slängde jag mig på soffan sen bar det i väg till sängen vid 9 och tok slockna..
Det var min roliga helg de... Vad har ni själva gjort i helgen..??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0